Joo en osaa vaihtaa taustaa :(

Noniin. Nyt on kp11, ja aamulämpöjen perusteella ovis olis jo ollut kp8 :O Outoa tosiaan. No pitää vähän tarkkailla miten nuo lämmöt tuosta nyt kehkeytyy, että oliko se ovis sittenkään.

Torstaina mulle soitti lääkäri KYSistä, joka sanoi laittavansa meille lähetteen lapsettomuuspolille. Kunpa sieltä tulisi äkkiä jo kutsu... Pitäiskö ihan laittaa yritys jäihin siihen asti että päästään ihan hoitoihin asti, ettei sitten taas jouduta perumaan aikaa kun oonkin raskaana, ja sit se menee kesken kun aika on ohi.

Kuulin tänään että vanha kaveri on 16. viikolla raskaana... Jos tuo mun edellinen ei ois menny kesken niin mentäs aika samoissa :( Tuntuupa inhottavan typerän kurjalta olo kun nyt tietää koko ajan millä viikoilla minis ite missäkin vaiheessa. Ärsyttävää kun toisten raskaudet vaikuttaa tuolleen. Miksei vain yksinkertaisesti osaa olla iloinen ja tyytyväinen toisten onnesta?!?

Tänään aamulla tuli taas miehen kanssa hieman eripuraa, kun mä löysin taas netistä yhden kommentin, millä perustein voitais pästä alkiodiagnostiikkaan jo nopeammin kuin se lääkärin kertoma 2v jonotus... Eli lääkäri siis sanoi että sinne on 2v jono, ja mä oon vähän väliä löytäny eri keskusteluista muiden kokemuksia et joku on päässy nopeammin ja sitten mä niitä spekuloin/unelmoin ääneen että päästäisköhän mekin vähän nopeammin vai marssitaanko vaan jonon hännille... Eihän mulla tietenkään ole mitään tietoa mikä ois hyvä syy päästä nopeammin, mutta koitan kannustaa itteäni ettei ehkä tarvii odottaa vuosia. No onhan siinä sitten se 6kk hoitotakuu kuitenkin.. No kuitenki. Mies sitten sanoi että ihan sama, mua ei kiinnosta spekuloida noita ennen ku saadaan oikeaa tietoa. Mulle tuli ihan sellanen fiilis et sitä ei kiinnosta koko vauvatouhu (no, vauvakuumeisen kärjistelyä). Päätin etten puhu sille mitään koko vauvaprojektiin liittyvää ennenku se ite kysyy. Jalka suussa

No joo. Tää on taas tätä aikaa. Kunpa se ovis ois jo ollu niin pääsee sitten taas uuteen yrityskiertoon nopeammin...